Hoi aankomende student!

Wat leuk dat je aankomend jaar Organisatiewetenschappen of Global Management of Social Issues gaat studeren! POLIS is de studievereniging voor deze opleidingen en organiseert aan het begin van het studiejaar meerdere activiteiten om jou kennis te laten maken met onze vereniging!

Introkamp

Ook dit jaar kun je weer met studievereniging POLIS mee op introkamp! Dit kamp zal 3 dagen duren, en hier kun je kennis maken met jouw studiegenoten waarmee je het hele jaar in de collegebanken zult zitten. Je kunt op een gezellige manier nieuwe mensen leren kennen door middel van super leuke activiteiten en spellen, zoals een biercantus, barbecue, stormbaan en nog veel meer! Ook zal je hier een eerste indruk krijgen van hoe het is om actief te zijn bij onze studievereniging.

Wil jij mee op introkamp op 9, 10 en 11 september? Klik hier om je snel in te schrijven want vol is helaas vol! De kosten voor het kamp zijn €40,-.

Eerstejaars BBQ

Op 1 september organiseert POLIS de eerste activiteit voor alle eerstejaars studenten! Tijdens deze activiteit kunnen de nieuwe studenten elkaar leren kennen onder het genot van een BBQ en wat drankjes!

Commissie informatie avond

De commissie informatie avond vindt plaats op 13 september. Tijdens deze avond geven we informatie over alle commissies en kun je kijken wat de mogelijkheden binnen POLIS zijn. De avond is geheel vrijblijvend, dus kom zeker een kijkje nemen!

Lid worden

Als lid van POLIS ontvang je korting op je boeken en kan je samenvattingen kopen. Daarnaast organiseert POLIS voor alle leden verschillende ontspannende en studiegerelateerde activiteiten door het jaar heen. Deze activiteiten zijn geheel vrijblijvend en zijn terug te vinden in de jaarplanning. Klik hier om lid te worden!

Flyer-intro-page-001-768x1086

information brochure 2