Vanaf studiejaar 2015-2016 werkt studievereniging POLIS met een sticker in plaats van een pas. Nog niet in het bezit van een POLIS-sticker? Kom hem ophalen op de POLIS-kamer!

Waar krijg je korting?

Stamkroeg Café de Boekanierboekanier

Op zondagen, maandagen, dinsdagen en woensdagen krijg je €0,50 korting op bier, fris, wijn, thee en koffie. Een uitzondering op deze korting geldt op dinsdag van 21:30 tot 01:30 uur. Tijdens deze uren kan je gebruik maken van de “Pijpen” actie van de Boekanier.

Beans&Bites

Bij Beans&Bites kan je terecht voor lekkere koffie en lunch maar ook voor sapjes, brownies, muffins etc. ben je hiervoor aan het goede adres! Hier krijg je 10% korting op je bestelling.

Feestfeestwinkelwinkel van Hommel

Zoek je nog een outfit voor een POLIS feestje of ben je alvast bezig met carnaval 2017? Dan kun je bij feestwinkel van Hommel terecht voor allerlei verkleedspullen. Je krijgt hier 10% korting.

The TalktheTalk3

Bij The Talk krijg je 10% korting op je bestelling met uitzondering van de daghap, seizoen soepen en mixdranken. Daarnaast doet The Talk mee met POLIS-dinsdag en krijgen POLIS-leden met hun sticker elke dinsdagavond (vanaf 17.00) de 2e cocktail of speciaal biertje voor de helft van de prijs. Het goedkoopste artikel is voor de helft van de prijs.

Yammielogo

Geen zin om te koken? Bij Yammie krijg je op donderdag t/m zondag 10% korting op je bestelling. Deze korting is niet van toepassing bij het laten bezorgen van een bestelling.

De Voltagefeestjeopmaat_welkom2

De Voltage – Indoor Entertainment in Tilburg is het grootste Indoor Entertainment centrum van Nederland. Je kunt hier deelnemen aan meer dan 35 verschillende activiteiten. Met je POLIS-kortingssticker kan je karten voor €10 euro per heat en lasergamen voor €7 euro per spel.

Klik op het logo en bekijk wat je er allemaal kunt doen!