Adviestalent_logo

Wie zijn wij?
Adviestalent biedt toptalent voor tijdelijke opdrachten. Wij helpen onze opdrachtgevers met analyses, organiseren, advies en het boeken van resultaten. Als je aan het werk gaat bij Adviestalent heb je veel verschillende taken. Zowel intern als extern wordt van je verwacht dat je een belangrijke bijdrage levert aan de projecten waar jij mee bezig bent. Wat precies van je wordt verwacht, kunnen we het beste illustreren aan de hand van de vier rollen die je in dienst van Adviestalent vaak zult vervullen: projectsecretaris, procesanalist, projectleider en omgevingsanalist. Voor een uitgebreide beschrijving kijk op http://adviestalent.com/wat-we-voor-je-kunnen-betekenen/.
Er zijn natuurlijk talloze variaties, helemaal afhankelijk van de opdracht en opdrachtgever die je krijgt. Adviestalent biedt je een driejarig opleidingstraject waarin je je inhoudelijk verdiept in relevante en actuele vakthema’s. Daarnaast werk je aan je persoonlijke effectiviteit en ontwikkel je je in professionele advies- en projectvaardigheden. Training, coaching, mentoring, gaming doe je onder begeleiding van kundige professionals en senioren. Het werken in een commercieel bedrijf met een jonge werk- en leercultuur waarin plezier, netwerken en enthousiasme en doorontwikkelen groot goed zijn, blijkt voor jong talent een bewezen basis te zijn voor de start van een mooie loopbaan.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar jonge talentvolle adviseurs die de ambitie hebben om organisatieadviseur en/of projectmanager te worden. Ben jij iemand die graag de handen uit de mouwen steekt? Dienstverlening hoog in het vaandel heeft? Enthousiast is om alles aan te pakken in diverse projectrollen vanuit de overtuiging dat je je daarmee het beste kunt ontwikkelen? Laat ons dan weten wie jij bent. Adviseurs van Adviestalent onderscheiden zich door een no-nonsense wijze van ‘mee’-werken met gedrevenheid en energie. Het profiel dat bij ons het beste tot recht komt is: – wetenschappelijke (WO, Master) studieachtergrond: een bestuurlijke, (technisch) bedrijfskundige- of (bedrijfs)economische achtergrond – enige werkervaring (max. 2 jaar), om de (persoonlijke) ontwikkeling van de adviseurs niet te ver uiteen te laten lopen, is de maximale leeftijd om te solliciteren 27 jaar – relevante nevenactiviteiten naast studeren – brede belangstelling voor processen in organisaties – maatschappelijk engagement – een flinke dosis zelfkennis – resultaatgericht, nieuwsgierig, slim, scherp en initiatiefrijk – samenwerkingsgericht – lef om complexe vraagstukken bij de hoorns vatten.

Kennismaken & Solliciteren
Op dit moment zijn wij weer op zoek naar nieuwe adviseurs! Kijk voor meer informatie over deze vacature en de procedure op http://adviestalent.com/solliciteren/.