Logo NorDaal Maak het verschil!
“OW’ers hebben verstand van menselijk gedrag en van samenwerking tussen mensen en organisaties.” Maar hoe zit het met de eigen sociale en communicatieve vaardigheden van diezelfde OW’er? Hoe ga jij je onderscheiden van al die andere studenten die Organisatiewetenschappen studeren of hebben gestudeerd? Welke persoonlijke kwaliteiten maken jou unieker, waardevoller, meer de moeite waard? En hoe ga je anderen daarvan overtuigen?

Jezelf zijn zonder trucs
Er zijn legio methoden, theorieën en trucs op de markt te vinden om jezelf in de schijnwerpers te plaatsen, om meer volgers op Twitter te krijgen, om mensen te overtuigen en om succesvol te worden. Zelden wordt daarbij de vraag gesteld: “Past die tool bij mij?” De hamvraag! Hoewel de moderne, ontwikkelde mens bij voorkeur kiest voor het beredeneren van waarnemingen, is het dikwijls juist het instinct dat ons vertelt of dat wat we zien echt is of niet. Het is daarom veel interessanter om te kijken naar je eigen bijzonderheden en daar je kracht van te maken. Kennis en ervaring zijn onmisbaar, maar de beslissende factor voor succes is jouw persoonlijke plakfactor! Die kan je niet in boeken of op het internet vinden. Daarvoor moet je in de spiegel kijken. Nor&daal Puur Communicatie ondersteunt je daarbij graag.

Hoe?
Nor&daal Puur Communicatie is een trainingsbureau dat geen standaard antwoorden geeft, maar de juiste vragen stelt. Wij richten ons op de pure overtuigingskracht en aantrekkelijkheid van de mens, zonder afleiding van lappen tekst, plaatjes of gelikte praatjes. Tijdens de trainingen en workshops kijk je in de spiegel. Je kijkt naar beelden van jezelf en luistert naar je eigen verhaal en de wijze waarop je dat vertelt. Je persoonlijke waarneming van beeld en geluid maakt duidelijk wat wel en niet natuurlijk, ontspannen, geloofwaardig overkomt – of met andere woorden – bij je past. Want zien is geloven!

Aanbod!
Speciaal voor studenten en pas-afgestudeerden (tot 1 jaar): 50% korting op de tweedaagse workshop PUUR Solliciteren.http://bit.ly/Qd3Gva

Interesse?
Joke Norendaal www.norendaal.nl 0180-531392