qtalent Een pittige start begint bij Q-talent

Wie zijn wij?
Q-talent is een bureau voor detachering, werving en selectie van hoogopgeleide talenten. Ben jij HBO-er of academicus en zoek je een functie of project om je talenten verder te kunnen ontwikkelen, dan ben je bij ons van harte welkom. Onze opdrachtgevers bieden opdrachten op jouw niveau, waarin jouw talenten het best tot uiting komen. De opdrachten die Q-talent biedt, zowel parttime als fulltime, zijn een mooie opstap voor jouw carrière. Dus ook als je nog studeert, helpen wij je graag aan een (bij)baan op niveau.

Wat bieden wij jou?
Wij bieden jou de kans jezelf te verrijken. Wij zijn namelijk voortdurend op zoek naar talenten voor projecten en (interim) functies bij onze opdrachtgevers. Werkervaring is niet nodig: energieenthousiasme en flexibiliteit is bij ons veel belangrijker! Toch sla jij zo wel meerdere vliegen in een klap. Naast werkervaring, krijg je door onze opdrachten ook de kans om jezelf te ontwikkelen. Voor ons houdt het niet op als jij aan de slag bent. Begeleiding, coaching en training vormen een essentieel onderdeel van de Q-talent formule.

Waarom Q-talent?
Q-talent vormt samen met Q-Consult Zorg, Q-Academy en Casemix dé expertise partner in de zorg: CQT Zorg & Gezondheid. Met de verschillende merken brengen we een totaalpakket en gaan data, processen en mensen hand in hand. Denk hierbij aan een slim informatiesysteem, consultancy, trainingen of tijdelijke ondersteuning.

Bij projecten werk je dan ook vaak samen met één van de consultants van Q-Consult Zorg of Casemix. Hierdoor krijg je niet alleen goede begeleiding en een goede basis, maar bestaat er ook een kans dat je na zes maanden tot een jaar kunt doorstromen naar een functie als junior consultant. Of je stroomt door bij één van onze opdrachtgevers! Of je nu wel of niet doorstroomt, bij ons maak je kennis met verschillende organisaties en doe je snel een brede werkervaring op. Dit zorgt er voor dat je een beter beeld krijgt van welke functies en organisaties bij jou passen. Op die manier willen wij jou een frisse start bieden voor een flitsende carrière.

Hoe nu verder?
Wij zijn voortdurend op zoek naar studerende of net afgestudeerde hoogopgeleide studenten. Wil je weten wat voor soort opdrachten en functies wij voor jou in petto hebben? Lees enkele succesverhalen of bekijk de vacatures op onze website: www.qtalent.nl.

• Contactpersoon: Petra den Besten en Lisanne van Veen
  • E-mailadres: petra.den.besten@qtalent.nl | Lisanne.vveen@qtalent.nl