Bet Kolen

Cafe en Partycentrum Bet Kolen is inmiddels een begrip in Tilburg. Een bijzondere horeca gelegenheid die vanuit een honderdjarige traditite gastvrijheid biedt voor verschillende gelegenheden. Bij ons kunt u met al uw festiviteiten van groot tot klein terecht.

Wij nemen u graag de zorg uit handen voor het organiseren van uw festiviteit. Ook wanneer u zelf een idee heeft voor de invulling, willen wij graag met u (uiteraard geheel vrijblijvend) onze ervaringen met u delen.

Daarnaast is Café Bet Kolen één van de grootste en meest populaire cafés van Tilburg waar u kunt darten. Wij hebben 20 reguliere competitieteams die zijn aangesloten bij de Tilburgse Dart Vereniging. Daarnaast hebben wij ook de 3 selectieteams van Tilburg en 2 superleague teams die bij ons thuisspelen.

Ook hebben wij een terras met een eigen buitenbar, muziek en veeeel mogelijkheden om te relaxen, dat is wat je vindt wanneer je ons terras komt oplopen.

Prima geschikt om een middag/avond te vertoeven maar zeker ook voor een privefeestje! Nergens aan denken alleen drankjes, hapjes en goed gezelschap.

Lijkt je dit wel iets? Kom dan eens met lekker weer bij ons binnenlopen!

(Broekhovenseweg 111, Tilburg) https://www.betkolen.nl/