AxtC Theme Party: Dirty DiscHo

--- DUTCH BELOW ---

Dearest POLIS people,

While you have been busy studying for exams, the AxtC has been busy with something a whole lot different: planning the first theme party of the year! We are excited to announce this year’s theme…: Dirty DiscHo!!!

For those of you whose dance moves have gotten rusty after the exams, or those who want to prove their hips are loose as ever; this party delivers the groovy tunes for you to swing to. Wipe the dust off your parents’ most shiny, glittery disco outfit and come boogie!

The AxtC will make sure the Boekanier is transformed into a disco paradise, all we ask from you is to bring your shiniest outfit and fanciest dance shoes; anything that glitters! Do your best to look your best, because the partygoer in the most beautiful outfit will be elected The Dancing Queen and receive an amazing price!!

The party takes place on October 22nd in the Boekanier and is only €2,00 to attend (€2,50 for non-members). A subtle hint for why you should buy your ticket right away: THERE WILL BE A FREE BARREL OF BEER!!! Come join us for the enjoyment of a glass of fluid golden happiness and buy your ticket from tomorrow onwards in the webshop or in the PK (T618)!

Love,

The AxtC

______________________________________________________

Liefste POLIS-leden,

Terwijl jullie druk waren met het studeren voor de tentamens, was de AxtC druk met iets heel anders: het organiseren van het eerste themafeest van het jaar! Met spanning kondigen wij het thema van dit jaar aan…: Dirty DiscHo!!!

Voor degenen van jullie wiens dansmoves wat roestig zijn geworden na de tentamens, of juist degenen die nog lekker los zijn in de heupjes; dit feest levert voor jullie alle soepele deuntjes om op te swingen. Veeg het stof van je ouders’ meest glanzende en glitterende disco-outfit en kom met ons feesten!

The AxtC zorgt ervoor dat de Boeka wordt omgetoverd tot discoparadijs, alles dat we van jullie vragen is om jullie meest schitterende outfit en glimmende dansschoenen mee te nemen; nooit teveel glitter! Doe je best om er op je best uit te zien, want het best verklede feestbeest wordt verkozen tot The Dancing Queen van de avond met een mooie prijs die daarbij hoort!

Het feest is op 22 oktober om 21:00 in De Boekanier, en kost slechts €2,00 (€2,50 voor niet-leden). Een subtiele hint voor waarom je gauw je ticket moet kopen: EEN GRATIS FUST BIER!!!!! Kom en drink een goudgele pretcilinder met ons, haal je kaartje vanaf morgen in de webshop of in de PK (T618)!

Liefst,

De AxtC

• € 0.36 - Transaction costs
  • * velden zijn verplicht.
Online betalen via uw eigen bank