Club van 50 voor bedrijven

Draagt u Studievereniging POLIS een warm hart toe? Voelt u zich betrokken bij de vereniging en haar leden?
Studievereniging POLIS introduceert de Club van 50, een collectief van partijen die hun betrokkenheid bij de vereniging wilt vergroten en wilt investeren in de ontwikkeling van de leden van de vereniging. Leden van de Club van 50 zullen elk jaar een bedrag van €50,- ter beschikking stellen aan de vereniging. Met dit sponsorbedrag kunt u ervoor zorgen dat de leden van de vereniging zich verder kunnen ontwikkelen!

Waarom is de Club van 50 interessant voor u en uw bedrijf?
Omdat Studievereniging POLIS u dankbaar is voor uw deelname wil zij ook iets teruggeven. De leden van de Club van 50 zullen als een vorm van dankbetuiging, zichtbaar zijn op de website van de vereniging en de POLIS-kamer.

Daarnaast zullen we in onze almanak een pagina ter beschikking stellen voor de Club van 50 waar uw logo geplaatst zal worden. Een almanak is een jaarboek dat wij aan onze leden schenken. Dit jaarboek wordt dan ook veel bekeken door onze leden en door vrienden en familie van onze leden, wat betekent dat uw naamsbekendheid ook hierdoor zal worden vergroot.

Wie kan lid worden van de Club van 50?
Iedereen die 18 jaar of ouder is kan lid worden van de Club van 50. Het is mogelijk om als bedrijf, individu of collectief deel te nemen.

Hoelang loopt het lidmaatschap van de Club van 50?
Het lidmaatschap loopt vanaf het moment van opgave tot het moment van opzegging. Wanneer u wenst het lidmaatschap op te zeggen, dient u het verzoek voor uitschrijven voor 31 augustus in te dienen. Als u zich niet uitschrijft voor deze datum, zal uw lidmaatschap automatisch worden verlengd. Uw uitschrijving is pas bevestigd als u hier een bericht over krijgt.

Hoe worden leden van de Club van 50 geïnformeerd?
De leden van de Club van 50 worden per mail op de hoogte gehouden van interessante evenementen en actualiteiten binnen Studievereniging POLIS.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald?
Het bestedingsdoel wordt jaarlijks vastgesteld. Het bestuur van het betreffende academisch jaar zal hun visie in acht nemen bij het vastleggen van het bestedingsdoel. Vereist is dat het de leden van Studievereniging POLIS in hun ontwikkeling zal ondersteunen. Leden van de Club van 50 zullen vroegtijdig op de hoogte worden gesteld van het bestedingsdoel.

Bestedingsdoel academisch jaar 2018-2019
Voor het academisch jaar 2018-2019 zal de opbrengst van de Club van 50 voor het Congres beschikbaar worden gesteld. Dit congres zal worden georganiseerd door de Congres Commissie. De focus van dit evenement ligt op kennis-verrijking van de leden. Het thema van het congres zal binnen het vakgebied van de studies Organisatiewetenschappen en Global Management of Social Issues vallen en zal vanuit verschillende oogpunten bekeken worden.

Lid worden?
U kunt lid worden door het inschrijfformulier in te vullen, dat u hier kunt downloaden. Deze kunt u inleveren op de POLIS-kamer (P0.10), mailen naar Clubof50@studyassociationpolis.com of opsturen naar postbus 90153, 5000 LE Tilburg, t.a.v. Studievereniging POLIS.

EVG Start

Wie zijn wij? EVG Start selecteert, begeleidt en ontwikkelt toptalent tot de ICT Manager van morgen. Dat vak vinden wij namelijk het m...

Scribbr

Zeker weten dat je alle fouten uit je scriptie hebt gehaald? Is de rode draad in je scriptie wel duidelijk? Al je referenties volgens de ...