Communicate & Collaborate: A Workshop by Young Cofield

--- DUTCH BELOW ---

Interested in subjects like communication and collaboration? Would you like to have some tips and insights in how to improve your way of collaborating and communicating? This training will provide you some theories and tips & tricks, using different exercises to give you a better image of how communication works. Especially in this weird period of being home during the Coronavirus, we will pay some extra attention to these subjects related to working at home. Moreover, obviously there is a possibility to get to know Young Colfield better.

Besides our own program and expectations, we are curious about your expectations as well! What are your associations with these subjects and what would you like to learn in this training? Please tell us and share with us so we can try to include it in the training!

Do you want to participate in the training? Register for free in the POLIS webshop! Fill in your email to receive the training invitation link, and a request for your input from Young Colfield. We hope to see you there!

-------------------

Ben jij geïnteresseerd in onderwerpen als communicatie en samenwerkingen? Hoor je graag tips en inzichten om jouw manier van communiceren en samenwerken te verbeteren? Deze training behandelt verschillende theorieën en tips & tricks, met behulp van verschillende opdrachten die jou een beter beeld geven van hoe communicatie werkt. Tijdens deze bijzondere periode van thuiswerken vanwege het Coronavirus zullen wij extra aandacht besteden aan onderwerpen die samenhangen met thuiswerken. Daarnaast is er uiteraard de kans om Young Colfield beter te leren kennen.

Naast ons eigen programma en verwachtingen zijn wij ook nieuwsgierig naar jouw verwachtingen. Waaraan denk jij bij deze onderwerpen, en wat zou je graag leren tijdens deze training? Vertel het ons, dan nemen wij dat mee in de training!

Wil je deelnemen aan de training? Schrijf je dan gratis in in de POLIS webshop! Vul ook je email in om de uitnodiging voor de training te ontvangen, en een mail van Young Colfield met het verzoek input te leveren voor de training. We zien je graag bij de workshop!

• * velden zijn verplicht.

Even as an intern, it is important to take responsibility!

Even as an intern, it is important to take responsibility!  Starting your first internship soon? We know it can be quite exci...