EVG-Start

Wie zijn wij?

EVG Start selecteert, begeleidt en ontwikkelt digitaal toptalent. Met het unieke Business & Digital Management Traineeship leiden wij samen met onze partners jonge digitale Talenten op. Zij ontwikkelen zich razendsnel tot IT-professionals en helpen bedrijven met de digitale transformatie. Met EVG Start zijn zij klaar voor de toekomst!

En wie ben jij?

Oké, dus EVG Start ontwikkelt toptalenten tot de ICT Manager van morgen. Maar ben jij het toptalent dat wij zoeken? Ben je ambitieus en beschik je over een gezond verstand? Heb je affiniteit met techniek maar ben je geen techneut? En ben jij een tikkeltje eigenwijs?

Ja? Mooi, dan ben je al een eind op weg. Nu hoef je alleen ons daar nog van te overtuigen in onze korte sollicitatieprocedure. Zonder testen of assessments. We hebben liever dat je ons zelf uitlegt wat je wilt en kunt.

Kom je door de selectie heen, dan leren we je in 2 jaar alles wat we weten. Over het vak van ICT Manager, maar ook over jezelf. Want je persoonlijke ontwikkeling is minstens net zo belangrijk.

De hoofd vacature:

Business & Digital Traineeship:

Jij bent bijna klaar met je master of bachelor en staat voor de keuze waar jouw carrière start. Je hebt een stevige ambitie en wilt het liefst aan de slag op een plek waar jij direct impact maakt. Dat kan bij EVG Start.

In het Traineeship Business & Digital Management matchen we jou op basis van je competenties en waar jij je thuis voelt. Jouw persoonlijkheid vinden wij veel belangrijker dan je studieachtergrond.  Wij begeleiden jou persoonlijk tijdens het gehele Traineeship en zorgen dat jouw kwaliteiten helemaal tot hun recht komen. Zo maakt jouw carrière een vliegende start!

Trainee Business & Digital Management

Als trainee Business & Digital Management ga je na een startprogramma aan de slag bij topwerkgevers als KLM, Transavia, ABN AMRO, ProRail, Allinq of KPN. Wij kijken goed naar jouw persoonlijke competenties en matchen je met de werkgever die bij jou past. In functies als projectmanager, business analist, applicatiebeheerder of procesmanager vervul je een verantwoordelijke rol en maak je op een laagdrempelige manier kennis met het werken op hoog niveau. Wij coachen en begeleiden jou persoonlijk tijdens je gehele traineeship. Door de combinatie van praktijk en training, coaching, workshops en niet te vergeten het contact met je medetrainees ontwikkel jij je razendsnel en maak je in korte tijd grote sprongen in je persoonlijke ontwikkeling. Zo heb je binnen no time een verantwoordelijke functie waar je veel impact maakt.

Meer weten? Kijk dan op onze website: https://evgstart.nl/het-traineeship/

Link: https://evgstart.nl/het-traineeship/

Andere vacatures:

Meer informatie?

Bekijk onze website www.evgstart.nl voor meer informatie over ons bedrijf en het aanbod aan vacatures.