FoodCie: MasterChef Green Edition

** Dutch below **

Dear members of POLIS,
On the 13th of February the studio of MasterChef moves to Tilburg… This time you don’t have to watch the next episode on TV, you have the amazing opportunity to experience MasterChef in real life. And even better, YOU get to be the judges during this evening!
The FoodCie will split up in two teams to challenge each other’s cooking skills. Luckily for you, the judges are being served two delicious meals per course! To make the challenge even harder.. MasterChef decided to go GREEN (vegetarian food)!
Are you as excited as we are? And can’t wait to know who will win? Well let’s buy yourself a ticket, because this episode of MasterChef can’t be rewatched! Besides that there are limited spots, so you better be fast! For only €7,50 you can enjoy 4 courses, each existing of two meals!
The event starts at 18:15 at Beans & Bites! Feel free to come a bit earlier! We are very excited about our second event and hope to see you all there! You can buy your tickets at the POLIS webshop or at the POLIS room!
Love, FoodCie

___________________________________________________________________

Lieve leden van POLIS,
Op 13 februari verhuist de studio van MasterChef naar Tilburg… Deze keer hoef je de volgende aflevering niet op je televisie te bekijken, maar krijg je de gelegenheid om MasterChef in real life mee te maken! Dat is niet alles, JULLIE zijn de juryleden deze avond!
De FoodCie zal zich opdelen in twee teams om elkaar uit te dagen hun kookvaardigheden te verbeteren. Dit heeft zo z’n voordelen voor jullie, aangezien de juryleden twee heerlijke maaltijden per gang voorgeschoteld krijgen! Om de uitdaging net nog iets moeilijker te maken… heeft MasterChef besloten om GROEN te gaan! (vegetarisch eten)
Ben je net zo enthousiast geworden als ons? En kun je niet wachten om te weten wie er wint? Zorg er dan voor dat je een kaartje koop, want deze aflevering van MasterChef kun je nergens terugkijken! Bovendien zijn er maar een beperkt aantal kaartjes verkrijgbaar, dus twijfel niet langer! Voor maar €7,50 kun je genieten van 4 gangen, die elk 2 gerechtjes bevat!
Het evenement begint om 18:15 bij Beans & Bites! We zijn heel erg enthousiast over ons tweede evenement en we hopen jullie allemaal te zien! Je kunt kaartjes kopen op de POLIS webshop en op de PK!
Love, FoodCie

• € 0.36 - Transaction costs
  • * velden zijn verplicht.
Online betalen via uw eigen bank