Introkamp

Wil jij een weekend hebben vol  leuke activiteiten, feestjes, een biercantus, studenten uit jouw jaarlaag, maar ook ouderejaars? Het introductie weekend van Study Association POLIS, jouw studievereniging, is hét weekend om jouw studententijd een vliegende start te geven en in contact te komen met studenten waar je nog jaren mee naar college gaat!

Voor slechts 40 euro voorzien wij jou van een slaapplek, ontbijt, lunch, avondeten en zelfs midnight snacks! En natuurlijk onwijs veel leuke activiteiten om meer studenten te leren kennen! Ga jij met ons mee?

Ja! *Geen zorgen, dit is geen ontgroeningsweekend, dit is echt voor de lol*

Ik ga graag mee op introweekend op 4, 5 en 6 september en wil daarmee meer mensen van mijn studie leren kennen! Door het invullen van onderstaand formulier schrijf ik me in!

Inschrijven!

Even as an intern, it is important to take responsibility!

Even as an intern, it is important to take responsibility!  Starting your first internship soon? We know it can be quite exci...