Uitschrijven

Wegens privacyregels kan studievereniging POLIS geen gebruik maken van het studentenbestand van Tilburg University. Hierdoor is het niet mogelijk om afgestudeerden of studenten die andere studie hebben gekozen automatisch uit te schrijven. Wil je je lidmaatschap bij POLIS opzeggen? Laat het ons weten door dit formulier in te vullen en te mailen naar registrations@studyassociationpolis.com.

Let op!
Lidmaatschap opzeggen kan na de start van het collegejaar (na 31 augustus) alleen nog voor het collegejaar daarna. De contributie voor het huidige collegejaar (17,50 euro) zal bij een te late uitschrijving alsnog via een automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. De uitschrijving geldt tevens alleen als je een goedkeuring als reactie op jouw uitschrijfformulier hebt gehad.