De TOP-commissie van Studievereniging POLIS presenteert jullie een prachtige avond tijdens de TOPweek, die volgende week los zal gaan barsten, om alvast in de stemming te komen voor het nieuwe POLIS-jaar. Schrijf woensdag 24 augustus 21:30 in je agenda, maar bovenal; vergeet niet langs te komen! Wij nodigen alle huidige POLIS-leden uit om een mooi feestje te bouwen in onze stamkroeg Café de Boekanier SAMEN met onze POLIS TOP-groepjes en POLIS papa’s en mama’s! Tijdens de avond zal teruggeblikt worden op het afgelopen jaar door middel van het tonen van de Eindejaarsaftermovie van de AfterCommissie, maar daarmee is het nog geen echt POLIS-feestje. Wij willen jullie vragen om jullie favoriete outfit van de afgelopen POLIS-jaren aan te doen zodat onze potentiële leden kunnen zien hoe wij een goed feestje vieren. Dus heb jij nou echt je Dushi gevonden in de Sushi of komt de pauper weer helemaal in je los in je Tilly Shore outfit, schroom dan niet om deze aan te trekken!

Speciaal voor deze avond zullen de POLIS-shotjes beschikbaar zijn voor het symbolische bedrag van €1,50!

Wij zien jullie graag 24 augustus om 21:30 in de Boekanier. Tot dan!