Familiedag

De inschrijvingen voor de jaarlijkse familiedag op 23 februari zijn weer geopend! Op deze dag krijgen je ouders / broers en zussen / opa's en oma's de kans om een dagje met jou mee te lopen.

Gedurende deze dag, die zal duren van 10:00 tot ongeveer 16:00, zullen er praatjes zijn van de opleidingsdirecteur, zullen alumni vertellen wat zij zijn gaan doen na het afronden van hun studie, zullen jullie deelnemen aan een interactieve game en zal er een korte campustour worden verzorgd. Deze dag is inclusief lunch en borrel.

Je kunt je opgeven via onderstaand formulier, maximaal twee personen mogen mee, dus drie inclusief student. Een kaartje kan gekocht worden voor €8,50 per persoon. Geruime tijd voor de dag zal de definitieve planning worden toegestuurd via e-mail. Let op, inschrijven kan tot 5 februari!

Vragen? Die beantwoorden we graag via secretarispromo@studieverenigingpolis.nl

• € 0.35 - Transaction costs
  • * velden zijn verplicht.
Online betalen via uw eigen bank

Inhouseday EVG Start

Hét ICT Management Traineeship van Nederland!

Familiedag

Ook zo'n nieuwsgierige ouders die graag willen weten wat je nou eigenlijk doet? Schrijf ze in voor de familiedag!