Inhouseday EVG Start

Weet jij al wat je later wilt worden?

Sommige mensen weten al van jongs af aan wat ze later willen worden. Astronaut, chirurg, juf op school. Maar met sommige beroepen is het moeilijk je voor te stellen wat zo iemand doet. ICT manager is zo’n beroep. En dat terwijl het een van de meest geweldige beroepen ter wereld is. Vinden wij.

Op 7 maart 2018 organiseren we weer een Inhousedag : ons Start Café. Deze keer doen we dit weer in de vorm van een Inhousedag op ons kantoor in Amsterdam. Tijdens deze dag kom je erachter waar EVG Start voor staat en wat je kan verwachten van ons traineeship. En wie weet kom je er zelfs achter wat je later wil worden! Na de game is er tijd om onder het genot van een pizza en een drankje na te praten met een aantal van onze Trainees.

Wie zijn wij?

EVG Start selecteert, begeleidt en ontwikkelt toptalent tot de ICT Manager van morgen. Dat vak vinden wij namelijk het mooiste vak dat er is. En wij vinden dat jong talent belangrijk is voor het succes van organisaties. Talent inspireert, verfrist en maakt het verschil. Het EVG Start Traineeship is speciaal ontwikkeld voor pas afgestudeerde hbo’ers en academici. Talenten dus. Het duurt 2 jaar en zit vol met de kennis en ervaring van onze experts, onze trainees en onze klanten. Uniek is dat je bij ons geen ICT vooropleiding nodig hebt, iedereen direct een persoonlijke coach krijgt en je de volle 2 jaar bij één opdrachtgever werkt. Zo ontwikkelen we je van toptalent tot ICT Manager van morgen.

Wil jij meer informatie?

Neem dan contact op met Jetske Hoyng-Ruiter van onze recruitment afdeling (06-15424445; werken@evgstart.nl) of bekijk eens de profielen van onze trainees. Via deze link kun je je ook al inschrijven!

Vacatures

Wil jij hét ICT Management Traineeship van Nederland volgen? Of wil je meer weten over de vacatures bij EVG Start? Check dan de volgende linkjes, wie weet staat er wel een heel mooie voor jou bij!

Inhouseday EVG Start

Hét ICT Management Traineeship van Nederland!

Familiedag

Ook zo'n nieuwsgierige ouders die graag willen weten wat je nou eigenlijk doet? Schrijf ze in voor de familiedag!