Symposium

Met trots presenteren wij u de symposiumcommissie 2015-2016. Allereerst, onze geweldige coördinator Thijs. Deze jongen heeft de eer om dit jaar de functie van penningmeester van POLIS te bekleden, en ook nog eens coördinator te mogen zijn van de mooiste commissie van POLIS: de symposiumcommissie. Dit is even aanpassen als je gewend ben aan een Sportcom-mentaliteit, maar een ding is zeker: zonder hem geen mooi jaar! Ook geen mooi jaar zonder voorzitter.

Daarom hebben ze Thomas aangesteld als de praeses van dit zooitje ongeregeld. Deze voorzitter probeert iedereen in banen te lijden, hoewel hij ook geen moeite heeft om zijn commissieleden dronken te voeren met shotjes wodka.

Over dronken gesproken, onze chef-kok Jaime heeft als grote hobby om vijf liter bakken vol met sangria voor zijn commissie te maken. Deze jongen met het grootste doorzettingsvermogen dat wij ooit gezien hebben, heeft al verschillende opleidingen afgerond, en zal nu onze commissie verreiken met zijn creatieve ideeën en sublieme kook- en drankkunsten.

Van de drankkunsten, komen we bij Claire. Hoewel zij onlangs nog beweerde niet vaak dronken te zijn, hebben wij al van haar dronkenschap mogen genieten. Van een goede secretaris en notulist in de vergadering, verandert zij in een ware knuffelkoningin tijdens haar stapavonden.

Stapavonden houdt Freek ook wel van. Hoewel hij zelf liever beweert dat hij ‘wel een avondje aan de 7-up gaat’, eindigt ieder POLIS-feestje met Freek in een grote gekkigheid. Deze jongen heeft vorig jaar al een te gekke excursie neergezet, en we zijn er zeker van dat hij samen met deze commissie ook een geweldig symposium gaat neerzetten.

Tijdens deze stapavonden komen we Evelien vaak tegen op de dansvloer. Met haar wilde dansmoves danst ze iedereen van het podium af. Met haar enthousiaste aanwezigheid in de vergadering en als geweldige chef borrel, gaat dit jaar met haar zeker een topper worden.

Casper is ook een topper. Deze eerstejaars gaat de symposiumcommissie dit jaar versterken als onze penningmeester. Tijdens zijn eerste dagen bij POLIS al een statement gemaakt door met een gebroken arm in het ziekenhuis te belanden, en we verwachten met deze man nog veel meer statements te verwachten.

Een statement op zichzelf is onze ‘oude rot’ binnen de commissie: Marloes. Deze dame is niet op haar mondje gevallen, realistisch en is zoals ze zelf zegt “moeilijk agressief tijdens werkgroepen”. Deze masterstudente heeft al veel meegemaakt binnen POLIS en ze weerstond zelfs het empirische onderzoekje met de water en de wodka tijdens onze commissieavond. Ook zij – samen met al de andere geweldenaars – zal dit jaar garant staan voor een super symposium!