Friends of POLIS

Draagt u Studievereniging POLIS een warm hart toe? Voelt u zich betrokken bij de vereniging en haar leden?

Studievereniging POLIS introduceert Friends of POLIS, een collectief van partijen dat wilt investeren in de ontwikkeling van de leden van de vereniging. Door Friends of POLIS kunt u zich betrokken blijven voelen bij de vereniging en haar leden.

Wat is Friends of POLIS voor u?

Leden van Friends of POLIS zullen elk jaar een vast bedrag van €20,-  ter beschikking stellen aan de vereniging. Hiermee vergroten zij hun betrokkenheid bij de vereniging en investeren ze in de ontwikkeling van de leden van de vereniging.

Wat krijg je als Friend of POLIS?

Omdat Studievereniging POLIS dankbaar is voor uw deelname wil zij ook iets teruggeven. Alle Friends of POLIS zullen als een vorm van dankbetuiging, zichtbaar zijn in de POLIS-kamer met je naam op het plakkaat.

Wie kan Friend of POLIS worden?

Iedereen die 18 jaar of ouder is kan Friend worden.

Hoelang loopt het lidmaatschap van Friends of POLIS?

Een lidmaatschap van Vrienden van POLIS is jaarlijks, van 1 januari tot 31 december. Het is geldig van het moment van inschrijving tot het einde van het jaar, en zal automatisch vernieuwen voor het volgende jaar. Wanneer je je wil uitschrijven, doe dit dan vòòr 31 december. Het lidmaatschap is namelijk nog geldig in het jaar van uitschrijving.

Hoe worden Friends of POLIS geïnformeerd?

Friends of POLIS  worden op de hoogte gehouden van interessante evenementen en actualiteiten binnen Studievereniging POLIS via de sociale media kanalen, en een jaarlijkse e-mail.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald?

Het bestedingsdoel wordt jaarlijks vastgesteld. Het bestuur van het betreffende academisch jaar zal hun visie in acht nemen bij het vastleggen van het bestedingsdoel. Vereist is dat het de leden van Studievereniging POLIS in hun ontwikkeling zal ondersteunen. Friends of POLIS zullen vroegtijdig op de hoogte worden gesteld van het bestedingsdoel.

Bestedingsdoel academisch jaar 2019-2020

Voor het academisch jaar 2019-2020 zal de opbrengst van Friends of POLIS voor de professionalisatie van POLIS beschikbaar worden gesteld. Deze professionalisatie onderdelen kunnen zijn: evenementen, commissies, of inventaris zoals een nieuwe computer. Deze onderdelen zullen binnen de verbetering van de vereniging vallen. Of binnen de sociale ontwikkeling of het vakgebied van de studies Organisatiewetenschappen en Global Management of Social Issues van de leden, vallen.

Dus wil jij Friend of POLIS worden? vul dan het inschrijfformulier in:

• Personal Information

• Address

• Bank Account Information

• Information authorization

• Name: Polis
  • Address: Warandelaan 2
  • Zipcode: 5037AB
  • Place of residence: Tilburg
  • ID: NL64ZZZZ4026025110000
  • € 20 - Friends of POLIS
  • € 0.36 - Transaction costs
  • Bevestig dat je een mens bent en geen computer. De code is niet hoofdletter gevoelig.
  • * velden zijn verplicht.
Online betalen via uw eigen bank

Even as an intern, it is important to take responsibility!

Even as an intern, it is important to take responsibility!  Starting your first internship soon? We know it can be quite exci...