POLITIS

POLITIS is de alumnivereniging van de Bachelors Organisatiewetenschappen en Global Management of Social Issues alsmede de master Organization Studies van Tilburg University. De vereniging is ontstaan uit initiatief van oud-leden van Studievereniging POLIS, die na hun studententijd nog verbonden wilden blijven aan elkaar en Tilburg University. Ieder jaar worden door POLITIS formele én informele activiteiten georganiseerd. De informele activiteiten zorgen er voor dat je verbonden blijft met je studiegenoten en zo je netwerk kunt blijven benutten, terwijl de formele activiteiten je verder helpen met de actuele onderwerpen binnen jouw vakgebied. Online zijn we bereikbaar op Facebook, Linkedin en via de website www.politis.nl.

Een lidmaatschap voor POLITIS kost  € 10 euro per jaar. Hiervoor organiseren we jaarlijks 2 formele en 1 informele activiteit. Je kunt lid worden via dit formulier op de website van Tilburg University.

Het dagelijks bestuur van POLITIS wordt gevormd door oud-bestuursleden van POLIS en wisselt regelmatig om de aansluiting met de huidige studenten én de onderwerpen tijdens de studie te behouden. Het huidige bestuur bestaat uit:

• Merel Cornax (voorzitter)
  • Stijn van Heck (penningmeester)
  • Jasper Kee (secretaris)

Heb je een suggestie voor een activiteit, of wil je meer informatie over POLITIS en haar activiteiten, stuur dan een mail naar bestuur@politis.nl

Business Diner

Schrijf je hier in voor het Business Diner!

Nieuwe website!

Sinds deze week is de nieuwe website online! Op de vernieuwde pagina's kun je alles terug vinden over POLIS, Organistiewetenscha...