ChariCie: Be Pawsitive!

Dear members of POLIS,
We’re very happy to announce that the ChariCie will be hosting another auction this year: Be PAWsitive! The charity that we will be supporting is DOC-T, also known as the animal shelter here in Tilburg. Not only are they a shelter for stray cats and stray dogs, but they also employ people who have poor job prospects, so you will be supporting two great causes in one evening.

The auction will be held on the 24th of October at 8 pm at (where else?) the Boekanier. We have some very exciting things up for auction that you definitely don’t want to miss, and there will also be a lottery hosted on the side with some fun prizes!
Tickets are only €4,-, and included in this price are two lottery tickets. Tickets will be available at the POLIS room, online or by the entrance of the Boekanier.

We hope to see all of you on the 24th with your donations for the stray pets at the Boekanier!

Love,
The ChariCie

—————————————————————————————————————
Lieve leden van POLIS,
We hebben er heel veel zin in om aan te mogen kondigen dat de ChariCie dit jaar weer een veiling organiseert: Be PAWsitive! Het goede doel dat we steunen met deze veilig is namelijk Dieren Opvang Centrum Tilburg (DOC-T). Niet alleen vangen zij arme straatkatjes- en honden op, maar ook bieden ze werkgelegenheid aan mensen met afstand tot de arbeidsmarkt, dus dat betekent dat jullie twee toffe initiatieven kunnen steunen op één avond.

The veiling zal plaatsvinden op 24 oktober om 8 uur in (maar natuurlijk) de Boekanier.
Er worden een aantal hele leuke dingen geveild die je echt niet wilt missen, en er zal ook een loterij worden georganiseerd met wat leuke prijzen!
Kaartjes kosten maar €4,- en daarbij krijg je ook meteen twee loterijkaartjes. De kaartjes zullen verkrijgbaar zijn bij de POLIS room, online of aan de deur van de Boekanier.

We hopen dat jullie er allemaal bij zijn op de 24ste met jullie donaties aan de zwerfhondjes!

Liefs,
De ChariCie

• € 0.36 - Transaction costs
  • * velden zijn verplicht.
Online betalen via uw eigen bank