Scribbr

Zeker weten dat je alle fouten uit je scriptie hebt gehaald? Is de rode draad in je scriptie wel duidelijk? Al je referenties volgens de richtlijnen? Niet te veel plagiaat zonder dat je je daarvan bewust bent? Pas als je dat allemaal zeker weet kun je je scriptie met een gerust hart inleveren. Laat je scriptie voor je hem inlevert daarom nog even nakijken door Scribbr: dé scriptie-expert in Nederland.

Vanuit POLIS bieden we je een kortingscode aan. Hiermee kun je €10,- korting krijgen op je eerste nakijkorder, bij een minimale waarde van €25,-.
Interesse? Je kunt de kortingscode krijgen door een mailtje te sturen naar secretaris@studieverenigingpolis.nl

Kijk alvast naar de mogelijkheden van Scribbr door hier te klikken!