SportCom: Ping POLIS

Dear POLIS members,

Do you hate being mocked because you haven't hit a single beer pong cup in your life? But are you the one that can handle balls like no other? ;) This is your chance to settle this discussion once and for all. We - the SportCom - invite you to show your drinking game skills! At the end of the evening the best team will be crowned POLIS' everlasting bar kings/queens and win a prize that you do not want to miss (believe me you really, really don't want to miss out on this one). The event takes place in the Boekanier on the 14th of November and starts at 20:00. Being part of this epic evening will only cost you €6,50. Let's be honest... that's nothing if you know that every team gets two (!!) pitchers of beer.
We hope to see you there and maybe you will be our bar king or queen.
------------------------
Beste POLIS leden,

Vind jij het ook zo vervelend dat je steeds maar weer het pispaaltje bent, omdat je nog nooit een bierpong cup in je leven hebt geraakt? Maar kan jij als geen anderen met ballen omgaan? Dan is dit de kans om deze discussie voor eens en altijd te beëindigen. Wij - de SportCom - nodigen jou uit om ons je drankspel skills te laten zien. Aan het einde van de avond wordt het winnende team gekroond tot POLIS' eeuwige bar koning of koningin. Dit team wint een hoofdprijs die je niet wilt missen (maar even serieus, deze wil je echt niet missen). Dit evenement vindt plaats in de Boekanier op 14 november en zal om 20:00 van start gaan. Onderdeel zijn van deze epische avond kost je slechts €6,50. En laten we eerlijk zijn... dat is geen geld als je je bedenkt dat er per team twee (!!) gratis pitchers klaarstaan.
We hopen jullie allemaal te zien en wie weet ben jij onze nieuwe bar koning(in).

• € 0.36 - Transaction costs
  • * velden zijn verplicht.
Online betalen via uw eigen bank