SPSS Workshop

** Dutch below **

Do you have difficulties with your statistic course or processing data? Join the SPSS tutorial on the 17th of March! The tutorial will be organized in collaboration with the department and will be given by John Bechara. The tutorial’s focus is on a wide variety of topics within SPSS which means it’s a relevant tutorial for all different year layers! Please bring your laptop with SPSS on it with you.
The tutorial will be for free and will take place in Rtz103 at 16.45 Subscribe via the webshop to ensure your place!

Link to webshop: http://www.studieverenigingpolis.nl/en/shop/

-------------------------------------------------------------------------------------------
Heb jij ook moeite met statistiek of data verwerking? Dan is de SPSS tutorial op 17 maart iets voor jou! De tutorial wordt georganiseerd in samenwerking met het departement en wordt gegeven door John Bechara. De tutorial zal zich richten op een breed scala aan terugkerende onderwerpen binnen SPSS wat betekent dat het voor iedere jaarlaag van toepassing is! Neem je laptop met SPSS mee. Het mooiste: de tutorial is geheel gratis. Dus sluit gerust aan in Rtz103 om 16.45! Schrijf je in via de webshop om zeker te zijn van een plaats!

Link webshop: http://www.studieverenigingpolis.nl/shop/

• * velden zijn verplicht.