Boeken en samenvattingen

Wanneer je lid bent van Studievereniging POLIS kun je je boeken met korting krijgen via deze link. Op die manier kun je goed voorbereid weer aan het nieuwe blok beginnen!

Daarnaast verkopen we op de POLIS-kamer (P0.10) verschillende samenvattingen van de leerstof tegen kopieerprijs. Kom gerust eens langs om te kijken of er voor jou ook iets nuttigs tussen zit. Heb je zelf nog een ontzettend goede samenvatting liggen? Lever hem dan in op de POLIS-kamer. Mochten we hem gaan gebruiken ontvang je €25,- ter compensatie.

Voor de samenvattingen hebben we een bestelsysteem. Wanneer je voor maandag 17.00 uur een samenvatting op de POLIS-kamer besteld, kun je deze de woensdag ophalen. Als je voor woensdag  17.00 uur een samenvatting besteld kun je deze op vrijdag ophalen. Zorg dus dat je je samenvattingen op tijd besteld!