Studie

Welkom bij het kopje studie, hier vind je van alles en meer over je studie en wat er bij komt kijken. Ten eerste hebben we voor je op een rijtje gezet wat er op de universiteit te doen is als organisatiewetenschapper. Je vindt hier informatie over de organisatiewetenschappen bachelor. Ben je opzoek naar een interessante masteropleiding aangeboden door Tilburg University klik dan hier. Uiteraard houdt daar je carrière niet op, heb je je bachelor of master afgerond, dan ga je verder als Alumni. Sluit je aan bij TABOR om onderdeel van een netwerk van al meer dan 800 afgestudeerden (beleids &) organisatiewetenschappers te worden!

Daarnaast vind je hier ook een overzicht van de samenvattingen die Studievereniging POLIS aanbiedt. Missen we nog een samenvatting? Maak er zelf een en mail deze naar samenvattingen@studieverenigingpolis.nl en verdien €25.

Ten slot vind je hier ook de link naar de webshop, hier kan je terecht voor al je boeken, en uiteraard met korting! Zodat je goed voorbereid aan je nieuwe blok kunt beginnen! Veel succes!

Ik wil boeken bestellen

Deze samenvattingen bieden we aan