Tabor is de alumnivereniging van de opleiding (Beleids-en)Organisatiewetenschappen van Tilburg University. Het vormt een netwerk van organisatiewetenschappers. Tabor verbindt haar leden middels on-line en off-line activiteiten. Jaarlijks kun je in ieder geval 2 activiteiten verwachten. Voorbeelden hiervan zijn bedrijfsbezoeken, netwerkbijeenkomsten, lezingen en vrijwel altijd is er ruimte om tijdens de borrel oud-studiegenoten te spreken. On-line is Tabor actief op LinkedIn in haar eigen groep. Via dit medium wisselen leden vacatures uit, voert men een discussie of kun je contactgegevens van je oud-studiegenoten opzoeken.

Lidmaatschap van Tabor is gratis. Per activiteit wordt er een bijdrage van de deelnemende leden gevraagd. Lid worden kan door middel van het invullen van het formulier op de universiteitssite: Word Lid Je kunt lid worden wanneer je afgestudeerd organisatiewetenschapper bent (doctoraal of bachelor) of wanneer je de master Organisation Studies hebt afgerond. Vergeet vooral niet om je ook aan te melden voor onze LinkedIn groep.

Het dagelijks bestuur wordt gevormd door:

Voorzitter: Hanneke Pastoor
Secretaris: Gijs Dekkers
Penningmeester: Hans Jansen

Heb je een suggestie voor een activiteit, of wil je je inzetten voor de vereniging, stuur dan een e-mail naar tabor@tilburguniversity.edu.