Tilburg School of Social and Behavioral Sciences

Tilburg school of Social and Behavioral sciences (TSB) is de sociale faculteit van Tilburg University. Tot TSB behoren 6 bachelor- en 8 masterprogramma’s waaronder psychologie, sociologie en personeelwetenschappen. Eén van de speerpunten van de faculteit is de verbetering van de onderlinge samenwerking en teamspirit. Naast de werkzaamheden van de faculteit, dragen de vier verenigingen die de studies vertegenwoordigen hier ook aan bij.

Complex (Psychologie), Versot (Sociologie), INPUT (Personeelswetenschappen) en POLIS (Organisatiewetenschappen en Global Management of Social Issues) zijn vier zelfstandige studieverenigingen die zich inzetten voor de professionele en persoonlijke ontwikkeling van studenten en het contact met en tussen medestudenten faciliteren.

Naast het organiseren van activiteiten voor de eigen studierichting bundelen de vier verenigingen hun krachten om interdisciplinair bij te dragen aan het speerpunt van de faculteit. Door samen te werken kan er een groter aanbod aan evenementen met een laagdrempelig karakter geboden worden voor een bredere groep studenten. Hiermee proberen de verenigingen van TSB niet alleen een meer studenten te bereiken, maar wordt het voor externe partijen ook aantrekkelijker om mee te werken aan evenementen.

In verschillende overkoepelende commissies wordt onder meer gezamenlijk de gang van zaken per vereniging besproken om van elkaar te leren en de krachten te bundelen. Ook is er binnen TSB een commissie die er voor zorgt dat de studenten van de sociale faculteit nader tot elkaar komen op leuke feestjes gedurende het jaar: de BEHAVE. Daarnaast zullen er dit jaar vanuit de verenigingen Sociale Bedrijven Dagen plaatsvinden, een carrière georiënteerd evenement waarbij studenten de kans krijgen om een kijkje te nemen in het bedrijfsleven. Tijdens dit evenement zullen er verschillende activiteiten georganiseerd worden, zoals een workshops, bedrijfspresentaties en een netwerkborrel. Kortom, de commissies van TSB zetten zich het hele jaar in om de onderlinge samenwerking en de teamspirit op de sociale faculteit te behouden en verbeteren!

POLIS Winter Wonderland Prom

Always wanted to become an ice king or queen? This is your chance!

Nieuwe website!

Sinds deze week is de nieuwe website online! Op de vernieuwde pagina's kun je alles terug vinden over POLIS, Organistiewetenscha...