Talent&Pro

Fulltime betaalde traineeships met focus op jouw ontwikkeling

Hoe zet je een organisatie in elkaar die jong talent helpt floreren op de arbeidsmarkt. Die vraag stelden onze oprichters in 1999 zichzelf. Het antwoord: aandacht door persoonlijke coaching, continu kennis bij blijven schaven in een snel veranderende wereld én lerend werken bij verschillende opdrachtgevers.

Meer dan 20 traineeships voor hoogopgeleide starters

Die proef startten we in 1999 in de financiële dienstverlening; vandaag maken meer dan 800 T&P-professionals het verschil bij meer dan honderd verschillende klanten. Met meer dan 20 traineeships, uiteenlopend van het traineeship Business Analist en Casemanager tot de ontwikkelprogramma’s in data en IT van ons Label House of Bèta.

Jouw voordeel als professional?

• Een vast contract bij hét ontwikkelbedrijf van Nederland

• Jobhoppen bij de gaafste opdrachtgevers

• Je kennis continu bijspijkeren aan onze Academy

• Een People Manager als persoonlijke coach

• Een kalender vol toffe bedrijfsevenementen

Cultuur proeven bij T&P

Bekijk de website voor onze Inhousedagen, het overzicht met onze traineeships, de ervaringen van collega’s en natuurlijk de beelden van onze bedrijfsevenementen. We zien je gauw!