Tigerprint

In november 2011 werd onze showroom geopend aan de Bredaseweg te Tilburg. Alle T-shirts, sweaters, polo's en andere kledingstukken hebben we hier hangen. Klanten kunnen hier de verschillende T-shirts komen vergelijken, en kunnen meteen hun order plaatsen.

In juli 2016 openden we onze 2e winkel in Breda aan de nieuwe Ginnekenstraat 37. In Tilburg hadden we al veel klanten uit deze stad, en door daar nu een vestiging te openen denken we lokale markt in Breda nog beter te bedienen.

De toekomst van Tigerprint ziet er zeer goed uit. Merchandise wordt voor bands steeds belangrijker en Tigerprint drukt T-shirts van de hoogste kwaliteit. Het feit dat steeds meer klanten Tigerprint kiezen als drukker voor hun kleding, de zeer redelijke prijzen, het uitgebreide assortiment shirts en de topkwaliteit bedrukkingen en flexibele- en servicegerichte instelling maken Tigerprint de ideale textieldrukker voor veel bands, verenigingen en bedrijven.

Bekijk onze website https://www.tigerprint.nl/ voor meer informatie.

Bredaseweg 198
tilburg@tigerprint.nl
013 - 533 9999

Even as an intern, it is important to take responsibility!

Even as an intern, it is important to take responsibility!  Starting your first internship soon? We know it can be quite exci...